FDM Mest for bilejerer

Bureau: DDB Needham

fdm-mest-for-bilejerer_01

1.

OPGAVE: At følge op på en kritisk udsendelse på DR, hvor biler med åbenlyse og kritiske fejl kunne slippe igennem en række værksteder.

LØSNING: Dagbladsannonce hvor mekanikerens sorte negl blev brugte til at sætte fokus på den ligeså sorte samvittighed.

RESULTAT: Øget opmærksomhed om FDM som bilejernes garant og vagthund.

 

fdm-mest-for-bilejerer_02

2.

OPGAVE: At gøre opmærksom på at FDM hjælper med ruteplanlægningen på bilferien. Det var før GPS’en slog igennem, og mange brugte stadig store upraktiske kort.

LØSNING: Dagbladsannonce hvor gearknoppen illustrerede det ubehagelige i ikke at vide hvor man er, og hvor man skal hen.

RESULTAT: Øget opmærksomhed om FDM som bilejernes ven.

 

Kreative: Bo Rathsach, Jacob Holm

Fotograf 1: Station 1

Fotograf 2: Per Brogaard

Skills

Posted on

20. April 2013