Kvickly Gør plads til gode tilbud

// april 20th, 2013 // Reklame

OPGAVE: At øge vognstørelserne.

LØSNING: Udvikling af konceptet ‘Gør plads til gode tilbud’ med visualisering af groteske måder at gøre plads til mange varer i hjemmet.

RESULTAT: 6 ugers kampagne udrullet på outdoor, instore, annoncer og i tilbudsaviserne.

Bureau: Republica

kvickly-gor-plads-til-gode-tilbud_740_09 kvickly-gor-plads-til-gode-tilbud_740_08 kvickly-gor-plads-til-gode-tilbud_740_07 kvickly-gor-plads-til-gode-tilbud_740_06 kvickly-gor-plads-til-gode-tilbud_740_05 kvickly-gor-plads-til-gode-tilbud_740_01 kvickly-gor-plads-til-gode-tilbud_740_02 kvickly-gor-plads-til-gode-tilbud_740_03 kvickly-gor-plads-til-gode-tilbud_740_04